med4ever-منتدى طلبة طب عين شمس
يا مراحب يا مراحب
يا مراحب يا مراحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Real meaning of medicine منتدى طلاب كلية طب عين شمس

المشاركات الجديدةالرئيسيةأحدث الصورجروبنا عالفيس بوكfanالتسجيلonline membersدخول
med4ever بيرحب بكل الاعضاء الجدد
لو عاوز تشترك فى مسابقتنا للبلايستيشن اللى بتوصل جوايزها ل3000 جنيه سجل مشاركتك فى موضوع مسابقة البلايستيشن فى اخبار med4ever
لو عاوز تنزل ثيم med4ever ادخل على موضوع med4ever mobile theme
لو عاوز تنزل med4ever توبار ادخل على med4ever toolbar
وول بيبر ميد فور ايفر فى موضوع med4everwallpaper لو عاوز تنزلها

عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
salma
مشرف عام
مشرف عام

عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 11:17 am

ممكن تكون الاول علي الدفعة الموضوع سهل اوووووي
دي الوصفة السحرية اقراها كويس
ولما تطلع الاول تبقي تدعيلي

اول حاجة : ان تكون مرهف الحس

بمعني انك تبكي كتيييييير بعد كل امتحان وانك تنهار وتترمي علي الارض وانك تضرب الارض بايديك ورجليك ومفيش مشكلة برضة في اغمائة بسيطة
ولو اي حد سألك ترد كده وانت مموت نفسك من العياط (اصلي.........ما
حليتش كويس وان الامتحان كان زفت ومؤرف وانك هتسقط في المادة دي)

بـــــــــــــــس.........لو صاحبك رزل ممكن يقولك لية دا الامتحان سهل اوي ان شاء الله مش هتسقط في المادة دي تعالي نراجع سوا الاجابات تروح قايل ....... لا...لا...لا مش عايز

وخليك متأكد ان المادة دي اول مادة تجيب فيها امتياز

تاني حاجة : الراحة البدنية

بمعني ان يكون رد اخواتك اذا سأل احد اصحابك عليك بالتليفون معلش دا نايم ويا ســـــــلام لو مامتك اللي ردت علي التليفون لازم تقول (معلش يا حبيببي اصله بعد ما اتفرج علي المسلسل امبارح راح لعب كورة وطلع اتفرج علي
الفيلم الاجنبي وجه نام لحد دلوقتي انا مش عارفة الولد ده هايذاكر امتي وطبعا المكالمة ما ينفعش تخلص قبل ما مامتك تشتمك شوية لحد ما تقنع صاحبك انك مش بتذاكر خالص طبعا ساعتها انت هتكون نايم عشان امبارح قعدت
تذاكر 23 ساعة وقولت تناملك نص ساعة وتصحي تكمل مذاكرة

تالت حاجة : مبدأ الصداع المزمن

بمعني اخر من الكلية للبيت ومن البيت لكلية ( علشان تلحق تذاكر ) ولما يقترح عليك احد افراد الشلة الخروج للترفية تجيلك الحالة وتصرخ بأعلي صوت اه.....اه......اه..... راسي.... مصدع اووووي روحو انتوا انا هاجي
معاكو المرة الجاية ولو حد عرض عليك بعض اقراص الاسبرين لا تتوتر وقول لهم ان طبيبك الخاص بينصحك بنوع معين من الاقراص

رابع حاجة : الاحساس بالفشل

لازم تتحس اصحابك انك فاشل ومش فالح في حاجة يعني مثلا لو شفت حد قاعد يذاكر رغم انك عارف انك اشطر منه بمراحل وانه مهما ذاكر مش هيوصل لمستواك ابدا مهما عمل لازم تقول الاسطوانة المشروخة دي ....(يخرب
بيتك انت علي طول بتذاكر كدة يا بني انت بتحسسني بالفشل حرام عليك )

وخلي بالك........ لازم تركز في تمثيلك وانت بتقول الكلمتين دول وهيبصلك نظرة بريئه ويقول.......... والله ورايا حاجات كتييييير ومش لاحق اخلصها وانت عارف ان كلامة صحيح لكن ولا يهمك وروح قوله( هو انا مش
عارفك دا انت موس مذاكرة وانا فاهم كل حاجة انت بتقول كدة بس علشان ما نحسدكش )

وبعد ما تقول الكلمتين دول امشي وانت مطمئن انه مش هيذاكر تاني لانك بكلامك حطمت معنوياتة

لو نفذت الحاجات دي ان شاء الله تكون من الاوائل ولما النتيجة تتطلع ما تنساش تدعيلي
dr.semsem14
لسه مقررش يكون دكتور
لسه مقررش يكون دكتور

عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 21, 2010 6:52 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نايس توبيك

عايز تطلع الاول على الدفعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» محتار عايز تنزل لعبة ومش عارف جهازك يقدلا يشغلها ولا لا ان شاء الله الحل هنا